fredag 1. august 2008

Galadriel strikker Tomten!

Jeg har hatt lyst til å strikke Tomten av Zimmerman lenge, og nå byr endelig sjansen seg! Jeg driver med garnslanking for tiden, og tar derfor i bruk passende garn i "upassende farger" fra lageret. Regner med at jakka kommer til å falle i smak hos et eller annet barn, til tross for at jeg ikke liker fargene særlig godt. Aner ikke hvilken størrelse den kommer til å ende opp i, men har ikke ubegrenset med denne typen garn, så jeg håper 240 gram garn er nok..... Jeg gleder meg som en unge til å starte, og har garnet liggende i strikkepose ved siden av meg i sofakroken :o)

3 kommentarer:

Fjellrosa sa...

SÅ spennende, har du link til mønster, hørtes spennende ut, (nyskjerrig ser du;-))))

Fjellrosa sa...

Fant ut hvordan den ser ut, og den er jo bare SÅ kuul!! Gleder meg og se

kdoris sa...

Aner ikke hva du skal lage,men fargene var nydelige