fredag 15. august 2008

Ut og inn i dag..

Sandvollyball damer, Nila og Ingrid er ute slått av Kina i dag. Siste dame paret holder på nå, mot Brasil.
Så røk fotball damene ut i mot Brasil 2-1 ( om det ikke ble flere mål i slutt minuttene) for jeg måtte jo svitche over til handball jentene som gjorde en knall kamp mot Frankriket...tenkte på slutten av 1ste omgang, at...herlighet her går det rævva, men så tok det seg opp igjen og de vant med 10 mål, 32-22.
Ble helt sliten av kommentatorene av fotball damer, ei på Brasils lag het MARTA.... de sa navnet hennes slik at jeg begynnte tenke Fleksnes " Skal du en MARTA så du blir litt i FARTA"

Bronsje medalje til Sara i sømming, Endure ble slått ut i forsøkshittet på 100m.

Jeg har begynnt med siste diagram på sjalet, og det begynner bli lange omganger....men gder meg no voldsomt til og bli ferdig....sjalet blogger jeg ikke før jeg har felt av;-))

Ingen kommentarer: