torsdag 31. juli 2008

Jeg har nu bestemt meg

Jeg har nu endelig bestemt meg for å ikke påta meg altfor mye under OL. Dette er på grunn av min lille baby på 4,5 måned som tar mye tid.

Jeg har derfor bestemt meg for at jeg skal strikke et par lommetøfler og en calorimetri, begge disse er noe jeg lenge har tenkt jeg skulle ha strikket. Jeg har ikke strikket noen av disse før, så det blir mine første. Når det er gjort skal jeg finne frem strikkejakken min som er strikket på maskin og få begynt (nok en gang) på monteringen. Og denne gangen skal jeg ikke legge den bort før den er ferdig, omså det tar langt over OL før jeg blir ferdig.

Så en siste ting, jeg reiser bort i dag, til min mamma og pappa og blir borte til fredag i neste uke, altså den 8. august. Jeg blir derfor ikke å begynne på OL-strikkingen før da.

Nu gleder jeg meg til å få prøvd meg på både lommetøfler og calorimetri.

2 kommentarer:

Fjellrosa sa...

Så flott Figgapia, 1 uke igjen nå!!

Fjellrosa sa...

bilde bilde bilde;-))