torsdag 31. juli 2008

Lady February Sweater

Jeg satser stort etter å tenkt meg lenge om. For øyeblikket har jeg mange WIP's og UFO'er, men lysten på Lady February Sweater tok overhånd. Dette er jo sjansen til å strikke meg jakken på kort tid, så da får de andre prosjektene vente litt. De har jo ventet en stund allikevel. Jeg skal strikke i garn jeg hadde i garnlageret mitt, Debbie Bliss cotton angora. Blir kanskje et litt stort prosjekt, men jeg satser friskt og håper på å unngå uhell som jeg hadde i Tour de France-alongen. Da måtte jeg nemlig rekke opp to ganger. Nå håper jeg at størrelsen passer med en gang.

5 kommentarer:

Fjellrosa sa...

For en lekker farge, og tipper det er like godt og ta på som detser ut til!!!!

Glastrikk sa...

Herlig Debbie Bliss garn. Dette blir nok lekkert!

Bente sa...

Wow! Kjempeprosjekt! Og så herlig farge!

Strikkelaura sa...

Jeg elsker Debbie Bliss garn, gleder meg til å se!! :)

kdoris sa...

Ønsker deg lykke til,flott prosjekt og flott farge