onsdag 6. august 2008

Dag 1

Her er hvor langt jeg kom etter kampen i dag - hadde begynnt så vidt på ermen før jeg bestemte meg og starte OL strikk, men har ligget siden da.
Den ble glemt ute i regnet og det vises, er som om det er en strek midt på det ensfargede, derfra har jeg strikket i dag, + sjalet...som jeg ble litt kortluntet med om ungene bråkte...uff nytt mønster, er no herk når det er unger OG - OL heheh rundt som tar oppmerksomheten
Hmmm er ikke helt fornøyd med sjalet, men vi får se da, når det vokser... i mønsteret er står det p 5, jeg bruker 4,5mm det blir hvertfall luftig nok! Dette er strikk fra sjalsklubben i Projo -



3 kommentarer:

Strikkelaura sa...

Du fikk strikket mye da!! ;-)

Vims sa...

Å mens vi snakker om doping...hihi...jammen går det unna hos deg..hm..hihi. Det blir lekkert hvertfall!

Fjellrosa sa...

dopa...jeg ...hehe...ikke helt...
Greier og holde meg vekke fra maskina mens kampene foregår, og da kan jeg strikke..hehe man blir litt for avhenging av pcn ass..!! Andre erme ferdig, blogger bilde i kveld