søndag 24. august 2008

Jeg har fullført OL-strikk

Jeg er i havn. Ble ferdig nu i dag med siste lommetøffelen. Så ble begge montert og knapp på calorimetrien sydd på. Mine prosjekter under OL var to små ting jeg aldri har strikket før, calorimetri og lommetøfler . For noen kan dette sikkert virke som en enkel oppgave å få til på 16 dager (eller var det 18 dager med tjuvstarten), men med ei lita snuppa på 5 måneder er det ikke alltid like greit å få tid til sine hobbyer. Også er det jo alt det andre her i huset som må gjøres, kan jo ikke stoppe opp med f.eks. klesvasken i 16 dager.
Jeg er kjempe fornøyd med begge resultatene og det blir garantert flere av begge delene.

Slik ser calorimetrien ut på mitt hodet. Den er altså strikket i selvfarget (med Kool-Aid) Silja strømpegarn, strikket på pinne #3.

Knappen bak i nakken var noe jeg fant i farta, noe jeg hadde liggende i syskrinet. Må visst samle opp litt forskjellige knapper så jeg har til andre slike resultater.Lommetøflene mine er ferdig strikket. De er strikket i Østlandsgarn på pinne #4. Den ene er ferdig montert og den andre er slik lommetøflene ser ut før montering.Her er begge ferdig montert. Den ene er på foten min for å vise hvordan de ser ut i bruk.

1 kommentar:

Fjellrosa sa...

KJempeflott!!!!!!!!!!!