søndag 17. august 2008

Wims holder koken



Da har jeg klart å bli ferdig med alle 5 par sokkekompisene jeg hadde planer om. Bare den dønn kjedelige jakka å strikke nå. Jakka er fin det er ikke det. Bare jeg som syns det er litt ensformig strikking. Disse er strikket i opal på p 2.00mm mønsteret er Zokni_Socks. Morsomme å strikke disse så det gikk litt fort gitt. Har gjort en liten vri med fletter på helen som jeg har fra juni sokkene jeg lagde:-)

Gruer meg til jakka gitt. Lurer på hva jeg kommer til å finne på å lage for å unngå den hehe.

3 kommentarer:

Fjellrosa sa...

lekkert...igjen!!!jeg strikker heller mange gensre enn sokker jeg da;-)))

Glastrikk sa...

enig med Fjellrosa, men bra noen har sokkedilla :) Fe ble veldig fine!

kdoris sa...

Må bare si,FANTASTISK
Liker heller ikke å strikke sokker,foretrekker duker i kunststrikk